v.v. Hardinxveld is trots op haar sponsors!
Voor iedereen is er een sponsormogelijkheid! Heeft u interesse onze club te sponsoren; neem dan contact met ons op via [email protected]

Sponsorcollectief:
Het sponsorcollectief bestaat uit een groep ondernemers die zich voor tenminste 3 jaar aan onze club hebben verbonden. Wordt ook lid en steun onze selectie! Onze leden zijn:
WSB Solutions (hoofdsponsor), Den Breejen Shipyards, Helmink Hoontechniek, Hoek en Blok, Exalto, Intrahaan Transport, Schildersbedrijf van den Bout, Maaskade Bevrachters, Elsco Drankenhandel, K&A groep, Adagro B.V., Sportcentrum Dordrecht, Fysio PP, Van Noordenne Groep.

WSB Solutions sponsort ook het jaarlijkse bedrijventoernooi op Hemelvaartsdag.

Bordsponsors (borden langs het hoofdveld):
JW Blokland Holding, Trainingskampen.nl, Prestobouw, Livolo, Gebr. v/d Berg, Intrahaan Transport, Van Aken en Boogaard, Praxis, Olsen, Van Milligen Metselwerken, Blokland Bouwpartners, Restaurant Kampanje, Betonijzervlechtbedrijf T. Verschoor, Reno Autoservice,
Van Noordenne Accountants, Exalto, Leen Post Banden, Nederveen Metselbedrijf, Van Vliet Zand-en Grondhandel, Hoteco Koeling Service, BT Marine, Van Noordenne Wapeningsstaal, Intro Personeel, De Hek Autoschade, Loodgietersbedrijf Simon, Hak Installatieservice, Theunissen Technical Trading, Braanker Finance & Control, Café Het Peultje, Klimaatservice Holland, G. den Dikken & Zn, Bakkerij Soeteman, MM Design, Aannemersbedrijf J.J. den Dunnen, Hahbo Smederij, Tromp Advies, Helmink Hoontechniek, Koster Elektrotechniek, Autobedrijf van Iperen, JSB Elektrotechniek, Den Breejen Shipyards, Expert Dukel, Van Dijk Verzekeringen, B.M. van Houwelingen, K&A Groep, Bode Industriële Verpakkingen, Fysiotherapie De Waard, RVS Perfect, Darco Pack, Flextalent4U, Blokland Metaalbewerking, Van Noordenne Glasprojecten, Hoek en Blok, Stuij en Van Dijk, Giorgio Metalia, De Groot Technisch Installatiebedrijf, Van den Bergh & Partners, Elsco Drankenhandel, Mostert Bloemen, Verschoor Reizen, Rikkers Transport, WSB Solutions.

Balsponsors:
Intrahaan Transport, Cafetaria Wielwijk, Exalto, De Hek Autoschade, Delicatessen De Bourgondiër.

Club van 50. Wordt ook lid en steun het tentenkamp van onze pupillen!
Helmink Hoontechniek, Rikkers Transport, Daad Transport, Riss. De overige leden sponsoren op persoonlijke titel (i.v.m. privacy vermelden wij hun namen niet).

Sponsors website banners:
WSB Solutions, Rivierenlandfonds, Fysiotherapie De Waard.

Sponsors schermen kantine (4):
Vanoo Media, LSV en Totally in Control.