Kansloze nederlaag

3371ET
HARDINXVELD-GIESSENDAM
tel. 0184-612956

Nadat de weg naar boven leek ingezet tegen Papendrecht, verloren de mannen van 2 vorige week van Wieldrecht. Hierdoor blijven ze onderin hangen en hopen ze vandaag weer een stap naar boven te kunnen zetten.

12.30 en de wedstrijd gaat beginnen.

Na een moeilijke start is Nivo Sparta de betere ploeg en staat het na 5 minuten spelen al 0-1. Een voorzet wordt terug gekopt richting tweede paal en de aanvaller van Nivo kan vrij binnen schieten. De mannen van Nouwen komen er nauwelijks aan te pas. Na de 0-1 komt er mooie kop kans van Michael op de 1-1, maar deze wordt op prachtige wijze gekeerd door de keeper. Hardinxveld kan er met vlagen uitkomen, maar het is voornamelijk Nivo Sparta die aan de bal is. Na de 0-1 volgen de 0-2 en 0-3 razendsnel en is het na een 25 minuten spelen een uitzichtloze wedstrijd voor Hardinxveld.

0-3 bij rust.

De tweede helft begint fel en al snel komt het enige lichtpuntje van de wedstrijd aan de zijde van Hardinxveld. Dylan staat de 2e helft op linksbuiten. Na een goede actie  naar binnen schiet hij de bal stijf in de rechter winkelhaak. Wereldgoal. Na een hoopvolle start blijft de 2-3 te lang uit en wordt Hardinxveld overlopen. Nivo Sparta krijgt ontzettend veel kansen en deze worden uiteindelijk ook goed benut. Nivo Sparta weet vervolgens nog 4 keer te scoren.

Eindstand 1-7

Het is een teleurstellende dag voor Hardinxveld 2. Volgende week staat de uitwedstrijd tegen Blauw Geel 38/ JUMBO op het programma. Met het vooruitzicht op een late uitpot in het grimmige Veghel, moeten de mannen er volgende week alles aan doen om de punten mee naar huis te nemen. We can come an end!

17:00 Blauw Geel 38/ JUMBO 2 - Hardinxveld 2

Locatie: Prins Willem Alexander Sportpark, Veghel