Hardinxveld 2 doet definitief niet meer mee om titel

3351LB
PAPENDRECHT

Papendrecht- Hardinxveld 2-1

Zaterdag 21 mei stond de wedstrijd tegen Papendrecht op het programma. Thuis bleek deze ploeg ook net een tandje te sterk toen er met 2-3 werd verloren. Hoewel de selectie nu vrijwel blessurevrij en compleet was bleken de Papendrechters ook deze keer weer te sterk.

De wedstrijd opende met wat plaagstootjes over en weer waarbij beide ploegen niet echt de overhand op het middenveld wisten af te dwingen. Naarmate de wedstijd vorderde kwamen er wat meer ruimtes achter de verdedigende linie van Papendrecht waarbij Hardinxveld steeds een stukje gevaarlijker wist te worden en in de 36e minuut wist Dennis zich dan ook vrij richting keeper te bewegen en rondde dit knap af 0-1! Met deze stand gingen de mannen dan ook met vertrouwen de rust in.

Na de thee borduurde de ploeg verder op dit vertrouwen door zich steeds meer rond de 16 van de te melden maar helaas kon hieruit niet worden gescoord. In de 65e minuut werden er 2 wissels toegepast, Frank voor Stefan en Maarten voor Levi. Kort hierna volgden nog 2 wissels: Thomas den Hartogh voor Mike en Thomas RB voor Robin. Hoewel er heel lang weinig kansen weg werden gegeven kantelde de wedstrijd zo’n 20 minuten voor het eindsignaal en na een avontuurtje van onze controlerende middenvelder wat uitliep op balverlies profiteerde de thuisploeg hiervan en scoorde de 1-1 in de 76e minuut. Kort daarna kon Carlo een hoge bal niet meer controleren en wist Papendrecht in de 80e minuut de 2-1 te maken en dit bleek dan ook de eindstand.

Dit heeft als gevolg dat de mannen van 2 niet meer voor de prijzen meedoen. Volgende week staat Wieldrecht op het programma en de afsluiter wordt bij Rijsoord gespeeld. Laten we deze 2 wedstrijden dan ook gebruiken om het seizoen met opgeheven hoofd af te sluiten en er daardoor op 25 juni tijdens de barbecue/afscheid een leuk feestje van kunnen maken.