GJS 2 – Hardinxveld 2

GJS 2

Groep 1 07

10 november 2018 13:00

Na een zwaarbevochten gelijkspel vorige week tegen Oranje Wit 2 mogen onze jongens van Hardinxveld 2 weer aantreden voor de beker.

De eerste helft begon wat moeizaam maar dat veranderde snel na een diepe bal op Adi die hierna één op één ging met de keeper. Hij speelde hem voorbij waarna hij neergehaald werd door de keeper net buiten het strafschopgebied. Dit gaf de scheids weinig keus en dus kreeg de keeper van GJS na een kleine tien minuten een rode kaart en stond Hardinxveld met een man meer met nog 80 minuten te gaan. GJS had geen keeper op de bank dus de rechtsback moest op doel waardoor het wat makkelijker werd voor Hardinxveld. Ondanks het feit dat GJS met een man minder en met een speler op doel in het doel op het veld stond had Hardinxveld moeite met scoren. Dit eindigde door een snoeihard ingewerkte corner van een GJS speler. Gelukkig voor Hardinxveld was het in eigen doel en gingen ze met een 0-1 voorsprong de kleedkamers in.

Tweede helft begon Hardinxveld wat scherper en al snel kreeg Joost de bal aan de zijkant van de zestien en schoot hem simpel langs de keeper. Niet veel later was het weer raak. Het was weer Joost die hem scoorde en dit keer direct uit een vrije trap. Hij schoot hem simpel hard over de grond binnen en zodoende had Hardinxveld het in 10 minuten van de tweede helft beslist. Het vierde doelpunt kwam door Carlo die hem simpel binnenkopte en vervolgens met een mooie buikschuiver vierde. GJS deed nog iets terug via een makkelijk gegeven penalty. Hardinxveld sloot de wedstrijd af met een goed uitgespeeld doelpunt afgerond door Jesper.

Na deze simpele overwinning staat volgende week de wedstrijd tegen Pelikaan op het programma voor de competitie.

Opstelling: Karsten - Job (’70 Carlo) - Lars - Ruben – Romano (’45 Joost) – Rob – Jesper – Ricky (’45 Luuk) – Adi – Thomas  (‘60Marc)– Stefan(’60 Kevin)