Een wedstrijd om snel te vergeten.

Oranje Wit 2

... (afstandschot)
... (intikker)

Hoofdklasse A

4 mei 2019 15:00

Op zaterdag 4 mei stond er voor Hardinxveld 2 een uitwedstrijd tegen Oranje Wit 2 op het programma. Bij winst van deze inhaalwedstrijd kon GRC 14 op 5 punten gezet worden.

Om 3 uur werd er afgetrapt. Hardinxveld begon sterk aan de eerste helft en wist Oranje Wit een aantal keer goed in de problemen te helpen. De eerste kans ontstond na 10 minuten spelen na een mooie steekpass op Thomas die goed doorliep maar de kans helaas niet kon benutten. Kort daarna was het Adi die een prachtige lob over de keeper in gedachten had maar deze belande net over het doel van keeper. Hardinxveld stond verdedigend goed in de eerste helft maar ook Oranje Wit wist een aantal keer wat goede mogelijkheden te creëren waar geen doelpunten uitkwamen. Ergens eind eerste helft had Hardinxveld zelfs nog de mogelijkheid om de 0-1 te maken via Nick die helaas door een uitkomende keeper de bal niet in het netje wist te schieten.

RUST.

Na de rust was het niet het Hardinxveld 2 uit de eerste helft dat de kleedkamer uitkwam. Oranje Wit begon meer te komen en het was vooral tegen houden de eerste 10 minuten. Echte kansen waren er nog niet voor Oranje Wit. Helaas werd het door een ongelukkige afvallende bal uit een corner 1-0 voor Oranje Wit. De nummer 10 van Oranje Wit schoot deze bal strak in de kruising. Daarna ging het hard en werd het een minuut later door een rommelgoal ook gelijk

2-0. Hardinxveld probeerde het na de 2-0 nog wel maar 10 minuten later kwam ook de 3-0 op het scorebord. De wedstrijd liep uiteindelijk nog uit op een 5-0 nederlaag en werd het een wedstrijd met twee gezichten. Nadat Hardinxveld zichzelf in de eerste helft vergat te belonen en een slechte tweede helft waar de ploeg niks meer had in te brengen dropen ze af naar de kleedkamer. Volgende week staat er weer een belangrijke pot op het programma uit tegen Groote Lindt 2 en zal er als team gestreden moeten worden voor de punten. Aftrap 12 uur.

Opstelling: Carlo, Job, Rob (Stefan ad W), Johan, Romano, Jesper, Nick (Kevin), Ricky (Stefan H), Adi (Joost), Thomas, Michael

Wissels: Stefan ad W, Joost, Stefan H, Kevin

Goals: (56’) 1-0, (57’) 2-0, (68’) 3-0, (72’) 4-0, (85’) 5-0