Hardinxveld JO13-1 officieel najaarskampioen!

Pelikaan JO13-1

Hardinxveld JO13-1

Assist: Roy Mostert

1 december 2018 8:30

Hardinxveld JO13-1 mag zich door de winst bij Pelikaan officieel najaarskampioen noemen. Hardinxveld is door de 0-2 winst definitief niet meer in te halen door de laatst overgebleven concurrent LRC.

De 0-1 wordt halverwege de eerste helft gemaakt. Salman zet op de achterlijn goed door en weet zijn tegenstanders van zich af te schudden. Hij zet de bal strak voor en het is de meegelopen Fenne die de bal tegen de touwen schiet. De vreugde is groot en het doelpunt wordt met elkaar gevierd. In de rest van de eerste helft weet Pelikaan het veel scorende Hardinxveld van meer doelpunten af te houden. Hierdoor gaan de ploegen met de 0-1 stand rusten.

Hardinxveld zal de wedstrijd snel willen beslissen om Pelikaan niet het gevoel te geven dat er iets te halen valt. Een paar minuten na de rust is het Seth die de marge uitbreidt met zijn 23e doelpunt van het seizoen. De 0-2 stand is uiteindelijk ook de eindstand en na het laatste fluitsignaal kan het feest definitief losbarsten: Hardinxveld JO13-1 is de terechte najaarskampioen! Met bij vlagen fantastisch voetbal en de nodige werklust zijn er een hoop ploegen aan de zegekar gebonden.

Na de winterstop volgt een nieuwe uitdaging in de 1e klasse met waarschijnlijk sterkere tegenstanders. Nu eerst genieten van dit prachtige en dik verdiende resultaat! Hopelijk kan de ploeg aanstaande zaterdag zijn ongeslagen status behouden in de laatste wedstrijd voor de winterstop. Hierin is nummer 2 EBOH de tegenstander. Een topper waar Hardinxveld de eerste seizoenshelft in stijl mee kan afsluiten.