Hardinxveld 3 keihard onderuit in eerste thuiswedstrijd tegen buurman Peursum 2

3e klasse E

29 september 2018 14:30

Hardinxveld 2 – Peursum 2

Hardinxveld 3 keihard onderuit in eerste thuiswedstrijd van het seizoen. De wedstrijd tegen Peursum 2 verdient geen lang verslag. Alles ging verkeerd in deze wedstrijd. Er werd zwak begonnen. Duels werden verloren. Ballen niet zuiver ingespeeld. Op alle fronten werd Hardinxveld overklast door de buren uit Giessenburg. Na 10 minuten keek Hardinxveld al tegen een 0-2 achterstand aan. In de rust stond het 0-3. Na rust leek Hardinxveld even gas te geven toen Jordi na een voorzet van Frank direct de 1-3 maakte maar dit was slechts schijn. Peursum vergrootte de score met een 1-5 als eindstand. De eerste nederlaag voor Hardinxveld 3 dit seizoen. Na deze wedstrijd mag iedereen zichzelf even de spreekwoordelijke spiegel voorhouden en beseffen dat hier vandaag alles mis ging wat mis kon gaan. Daarna weer lekker trainen en op naar de volgende wedstrijd met een andere instelling om mee te beginnen. Met de juiste instelling als basis is dit team in staat van veel tegenstanders te winnen en van die kracht moeten we uit blijven gaan.