Periode titel lonkt voor Hardinxveld 3

Groot-Ammers 3

3e klasse E

18 mei 2019 14:30

Door een fantistische reeks neer te zetten in de 3e periode, waar 5 van de 5 wedstrijden werden omgezet in winst, heeft Hardinxveld 3 zich een super uitgangspositie verschaft om de 3e periode binnen te halen. Met 3 punten voorsprong op de concurenten Stedoco 2 en Unitas 2 kan Hardinxveld 3 door het grote verschil in doelsaldo komende zaterdag officieus de 3e periode titel binnenslepen. Bij puntverlies van de concurenten is Hardinxveld 3 bij winst zeker van een verlenging van de competitie.
Tegenstander is komende zaterdag Groot-Ammers 3. Er is geen enkele reden om de tegenstander van komende zaterdag te onderschatten ondanks de lagere rangschikking van de gasten is het verschil in punten klein en licht vertekend door een straf in de vorm van mindering in punten. De ploeg van Groot-Ammers heeft na de kampioen Peursum 2 de minste tegendoelpunten van de competitie, het doelsaldo is +14 (Hardinxveld 3 +15) en ook in de uitwedstrijd eerder dit seizoen kon er niet gewonnen worden door een gelijkmaker in de laatste seconden. Groot-Ammers 3 heeft verrassende uitslagen en magere nederlagen tegen hoog geklasseerde ploegen. Hardinxveld 3 is dus gewaarschuwd ondanks de goede vorm waarin het verkeerd. Met strijd, passie en de juiste instelling komende zaterdag net als de voorgaande wedstrijd heeft Hardinxveld 3 een goede mogelijkheid de winst te pakken en daarbij ligt de 3e periode titel voor het grijpen.

Hardinxveld 3 - Groot-Ammers 3
Aanvang 14:30