Uitwedstrijd tegen Stedoco mp1

Hardinxveld JO7-1

Mini-pupillen zaterdag, MP1, 3e klasse 1.33

27 februari 2016 9:30

Na een lange winterstop, nou ja winter eerder een verdwaalde herfst, mochten de boys van de MP1 weer het veld op voor de eerste competitiewedstrijd van 2016.
Na een goede oefenwedstrijd tegen Kozakken boys waren de jongens vol zelfvertrouwen.
Het is vandaag best fris en na een korte warming up wordt er besloten om wat eerder te gaan beginnen met de wedstrijd.
Beide teams staan bij het doel en zodra de scheidsrechter fluit begint de sprint om de bal, deze wordt gewonnen door onze jongens en ze beginnen met aanvallen.
Onze jongens hebben het betere van het spel en er volgen vele kansen, maar omdat er bij de tegenstander eigenlijk continu 1 speler op doel staat is het erg lastig om een doelpunt te maken.
Ook onze tegenstander krijgt kansen maar die worden goed verdedigd door onze jongens.
Na een verdedigende actie van ons, raakt een speler van de tegenstander geblesseerd en stoppen onze jongens met voetballen. De scheidsrechter legt het spel niet stil en op dat moment scoort onze tegenstander.Het is voor ons dus een doelpunt met een bijsmaakje.
Maar onze boys laten de moed niet zakken en gaan door met aanvallen en vele kansen volgen, maar de scherpte ontbreekt.
We gaan met een achterstand van 1-0 de rust in.
Na een korte pauze gaan we verder met de tweede helft. Daarin volgt het zelfde spelbeeld.
We krijgen zelfs nog een penalty, maar ook die mag er niet in helaas.
Gelukkig maakt Brian de 1-1, met een goed afstandschot.
We blijven op zoek naar de 1-2, maar de bal wil er maar niet in en je raadt het al Stedoco maakt uit het niets de 2-1.
De boys gaan er toch weer voor en niet veel later maakt Milano de 2-2 en er zijn nog kansen op 2-3, maar ook die valt niet.
We zijn trots op onze jongens! Ze spelen steeds meer als een team en groeien in hun spel.
Volgende keer slepen we de winst eruit jongens!