Wedstrijd verslag van VVH mp1 tegen Rhelico mp2

Hardinxveld JO7-1

Mini-pupillen zaterdag, MP1, 3e klasse 1.34

21 november 2015 10:00

Zaterdagochtend 21 november, de dag dat de sint met zijn pieten aankwam in Hardinxveld, moesten wij om negen uur verzamelen in de kantine van VVH om wederom af te reizen naar Rumpt.
Deze keer moesten wij spelen tegen het mp2 team van Rhelico.
Het was deze ochtend wel een stuk frisser dan de vorige wedstrijden en daarom was een warming up nu echt wel nodig!
Nadat we gearriveerd waren zijn de jongens snel naar de kleedkamer gegaan om hun wedstrijdkleding aan te trekken, zodat ze snel met Ramon aan de warming up konden beginnen.
Toen ook het team van Rhelico op het veld was, floot de scheidsrechter voor het begin van de wedstrijd.
 Na wat heen en weer gerommel komt Rhelico al snel op voorsprong.
Maar dat duurt niet lang, want onze Milano maakt al snel daarna de 1-1 en hiermee wordt zijn scoringsdrang van de afgelopen wedstrijden beloont.
Even daarna maakt Milano ook nog de 1-2.
Hierna gaat het spel aardig gelijk op en komen beide ploegen niet echt over de middellijn.
Na wat ballen in de kluts, komen onze jongens eruit en scoort Brian de 1-3.
 Daarna krijgt Kenji nog een paar kansen, maar scoren lukt niet.
Even voor de rust maakt Reda nog de 1-4.
Na de rust volgt er een ander wedstrijdbeeld, onze jongens komen niet meer aan aanvallen toe.
Rhelico maakt bijna de 2-4, maar we werden gered door Micha die eigenlijk reserve was.
Micha zijn veter zat los en stond per ongeluk voor de doelpaal. Rhelico schopt de bal tegen de been van Micha en zo voor kwam hij dat de bal erin ging. Op dat moment liep Kenji achter het doel en daardoor leek het net of Micha gewoon in het veld stond.
Even later scoort Rhelico toch de 2-4 en nadat een polletje eerst nog de 3-4 voorkomt, valt dan toch nog net voor tijd de 3-4 van Rhelico. Het wordt dus toch weer erg spannend.
Maar aan het einde gaan we toch als winnaar van het veld. Daarna snel naar de kleedkamer, want ook in Rumpt werdt het slecht weer.
Jongens, weer gewonnen! Goed gespeeld!