Uitwedstrijd tegen Rhelico MP1

Hardinxveld JO7-1

Mini-pupillen zaterdag, MP1, 3e klasse 1.34

31 oktober 2015 10:00

Op zaterdagochtend 31 oktober 2015 zijn we weer met z'n alle verzameld bij de kantine op de sluisweg.Daar vandaan zijn we op weg gegaan naar het plaatsje Rumpt.
Om daar een wedstrijd te gaan spelen tegen het MP1 team van Rhelico.
Daar aangekomen zijn we richting de kleedkamer gegaan om de wedstrijdkeding aan te trekken.
Eenmaal aangekleed zijn de jongens met onze trainer Ramon naar het veld gegaan om te gaan opwarmen en inspelen.
Het is tien uur de scheidrechter fluit voor het begin van de wedstrijd. Na wat heen en weer gevoetbald te hebben opent Reda de score voor hardinxveld 0-1.
Nog niet bijgekomen van het pezier van de voorsprong staat het alweer gelijk 1-1.
Nu onze jongens weer bij de les zijn gaat het spel verder en maken ze halverwege de eerste helft de 1-2.
Het spel gaat nog steeds redelijk gelijk op maar tegen het einde krijgen de jongens de kans op 1-3 en maken ze die ook en gaan we de rust in met een leuke voorsprong .
Na de rust maakt Rhelico al heel snel de 2-3 en wordt het alweer een beetje spannend.
Onze jongens worden een beetje vastgezet op hun eigen helft, maar ze kunnen ook regelmatig counteren.
Alleen scoren lukt ze niet en dat lukt de jongens van Rhelico wel 3-3 en helaas maken ze in de laatste seconden ook nog de 4-3.
Helaas hebben we verloren, maar een lichtpuntje, de penaltyreeks hebben we wel gewonnen aldus de schitterende opmerking van Jasper en Reda.
Geweldige positieve instelling jongens .
Jongens jullie hebben goed gespeeld en op naar de volgende wedstrijd.