Thuiswedstrijd tegen Rhelico MP1

Rhelico MP1

Mini-pupillen zaterdag, MP1, 3e klasse 1.34

28 november 2015 11:30

Na vrijdagavond een gezellig sinterklaasfeest te hebben gehad, is het zaterdagochtend weer verzamelen voor de laatste wedstrijd voor de winterstop.
Op het programma staat de thuiswedstrijd tegen Rhelico MP1.
Om 11.00 uur moesten we aanwezig zijn en iedereen was op tijd, dus weer geen traktatie. ;-)
Toen we aan het omkleden waren, kwam Ramon met de mededeling dat we op het hoofdveld gaan spelen i.v.m. de veldcondities van ons normale speelveld.
Om half 12 begint de wedstrijd. Onze eigen trainer Ramon moet fluiten, dus John de vader van Twan neemt de coaching over. Dit is voor onze jongens wel erg fijn!
In het begin zijn de teams aan elkaar gewaagd en gaat het spel op en neer.
Kansen waren er meer voor Rhelico, maar het is toch Milano die de score opent voor Hardinxveld 1-0.
Dat duurd niet lang, want Rhelico maakt al gauw de 1-1 en ze gaan door. Het wordt al snel 1-2 en zelfs voor de rust nog 1-3.
Na de rust komen onze jongens scherper het veld op en gaat het weer gelijk op, al zijn nu de kansen meer voor onze jongens. Milano maakt uiteindelijk de 2-3 en krijgen we ook de kansen op de 3-3, maar die valt niet en dan komt helaas Rhelico op 2-4 en gaan we deze wedstrijd verliezen.
Wel is net als bij de uitwedstrijd de penaltyreeks voor ons.
Goed gespeeld jongens, helaas verloren, maar na de winterstop gaan we er weer tegen aan!