Hardinxveld O23

11 april 2024 9:00

Ook dit seizoen zijn er weer leuke en leerzame wedstrijden gespeeld door onze talenten in Hardinxveld O23.

Ook dit jaar heeft Hardinxveld O23 weer een zestal wedstrijden gespeeld. De tegenstanders waren Fc Dordrecht 19-1, VVGZ, Arkel, GJS, Herovina 1 en Pelikaan.

Het team stond onder de bezielende leiding van coach Marco van Loon, leider Leon Kazen en grensrechter Gerco de Ruiter.

Het waren leuke wedstrijden waarin het ontwikkelen van onze talenten centraal stond.
Bovendien konden spelers uit de selectie, die wat minder aan spelen toekwamen, extra minuten maken.

Het O23 team past in het beleid van vv Hardinxveld om eigen jeugd op te leiden voor de selectie teams. Ook komend seizoen willen we weer verder met dit team.

Op naar een mooi slot van het seizoen voor alle teams!

Theo de Boon
Namens Technische Zaken vv Hardinxveld