Technisch voetbalhart jeugdtak Voetbalvereniging Hardinxveld gaat verder bouwen

1 maart 2024 10:15

Sinds dit voetbalseizoen zijn er nieuwe coördinatoren aangesteld binnen de jeugdtak van Voetbalvereniging Hardinxveld. De opstart kan als een groot succes worden gezien. Zij nemen deel in het 'technisch voetbalhart' van de jeugdtak.

'De bezetting geeft rust en vertrouwen binnen de vereniging. Daarnaast zijn ze ambitieus en vertegenwoordigen ze een brok aan (selectie)voetbalervaring, we zijn er echt enorm trots op', aldus bestuurslid voetbaltechnische zaken Chris van Andel. Daarnaast gaan Eelke Kraaijeveld per heden mee ondersteunen in een stuk coördinatie van JO13 en Robert-Paul Berkelaar binnen MO/dames.

Ook aankomend voetbalseizoen 2024/2025 gaat dit collectief samen verder bouwen. 'Het afgelopen seizoen hebben we samen met het bestuur gewerkt aan verbeterde informatievoorziening en materialen, daarnaast bieden we opleiding en ontwikkelen we op dit moment een jeugdplan', aldus Patrick de Bruin die vanaf heden als hoofdcoördinator de voetbalorganisatie van de jeugdtak aanstuurt en bewaakt. 'Ook onze Business Club draagt ons een enorm warm hart toe, dit geeft een enorme boost wat resulteert in activiteiten en nieuwe leden'.

De groeiende voetbalvereniging staat bekend om zijn diverse activiteiten voor jong en oud. Naast het voetballen organiseren ze jaarlijks voor jonge kinderen een voetbalkamp, (kerst)zaalvoetbaltoernooi, voetbalclinics en diverse gezellige avonden voor jong en oud.