Gewijzigde teamindeling Meidenteams Jeugd 2023-2024

3 augustus 2023 13:15

Door (verdere) ledengroei van de meiden binnen vv Hardinxveld we hebben besloten om een extra team (MO15-2) te creëren.

Dit heeft als doel dat meiden (nog) meer kunnen voetballen wat goed is voor de ontwikkeling en het spelplezier!! Door het creëren van een extra team, zullen de teams vanaf MO13 t/m MO17 per team (met de huidige leden) ongeveer 13-14 meiden hebben, in plaats van 18-20 meiden per team (wat het geval zou zijn als we niets zouden veranderen).

Klik hier voor de voorlopige indeling.

Voorlopige Indeling:

• Met de gewijzigde voorlopige indeling hebben we als eerste gekeken naar leeftijd;
  • In samenspraak met de begeleiding van de teams hebben we gekeken (en gaan bekijken en bepalen) welke meiden (mogelijk) dispensatie krijgen en welke meiden vervroegd overgaan naar een oudere leeftijdsgroep;
  • Van de voorlopige indeling voor de MO17 zullen er nog een paar meiden met dispensatie overkomen naar en aansluiten bij de MO15-teams;
  • Voor de MO15-1 en MO15-2 hebben we een voorlopige selectie van 23 speelsters, waarbij er tijdens de voorbereiding nog 2-4 speelsters van de MO17 aan zullen sluiten;
  • In de winterstop zal er een nieuw evaluatiemoment zijn waar we beoordelen of de speelsters nog bij het juiste team zijn ingedeeld. Dit kan betekenen dat een speler (in overleg) in een ander team wordt ingedeeld. Dit o.a. omdat de ontwikkeling van een jeugdspeler per kind verschillend is;

Begeleiding:

• Door het creëren van een extra MO15-2 team hebben we hiervoor de begeleiding helaas nog niet compleet.
  • Vind je het leuk om hierbij helpen, graag! Ook zonder (voetbal)ervaring willen we je komend seizoen optimaal ondersteunen.
  • Ook als je iemand weet die ons hierbij kan helpen, kan je dit aangeven.
  • Aanmelden of contact opzoeken hieromtrent kan door contact op te nemen met Wilco van Iperen (telefoon: 06 - 53 914 900, of email: dames-meisjescoordinator@vvhardinxveld.nl).

Met sportieve groet,

Wilco van Iperen