Technische Staf update.

2 juni 2023 13:45

Assistent trainer Marco van Loon zal aan het einde stoppen bij de A-selectie.
Zijn vervanger is inmiddels al gevonden. Michael de Boon keert terug bij Hardinxveld.
Michael, oud jeugdtrainer van diversen elftallen, verliet de club enkele jaren geleden voor Meerkerk, waar hij enkele seizoenen als assistent-trainer bij de A-selectie fungeerde. Hij was verder ook een seizoen werkzaam bij vv Schelluinen als trainer van het 2de elftal. Welkom terug Michael.

Marco, hartelijk bedankt voor al je inzet voor de selectie.

Bij het 2de elftal vinden er ook enkele mutaties plaats.
Naast John Hopstakken, zullen ook leider John Bot en assistent-scheidsrechter Arie Bezemer ermee stoppen.
John, Arie en John, hartelijk bedankt voor jullie inzet en begeleiding van het 2de elftal.

Pieter van de Linden zal Martin Nouwen als assistent-trainer gaan ondersteunen bij het 2de elftal, wat zich volgend jaar wederom kan opmaken voor een seizoen in de reserve Hoofdklasse.

Tse.

Lees meer over: