Fit blijven deze winter met WinterFit! Van Fysio PP

30 november 2022 20:15

Onze samenwerkingspartner heeft voor alle leden van onze vereniging een winter programma ontwikkeld waar je je conditie op peil kan houden tijdens de winterstop.

Speciaal voor onze leden krijg je een extra rit bij aankoop van een 6-rittenkaart.
De trainingen worden gegeven op maandag en woensdag om 19:30. Deze trainingen vinden plaats in Vuren, Molenlaan 3.

Aanmelden kan via de website van Fysio PP. Heb je al een account van Virtuagym via Fysio PP dan kan je via de app jezelf aanmelden.

WinterFit_VV_Hardinxveld2.png