Hardinxveld O23

2 november 2022 16:00

O23 wint zijn tweede wedstrijd met 4-0 van Groote Lindt

Ons onder 23 team heeft z’n eerste twee wedstrijden gespeeld. Om de jonkies een hoger podium te geven en in het kader van talentontwikkeling zijn dit soort oefenwedstrijden erg zinvol. Onder 23 is een mix van spelers uit het 1e, 2e en O19-1

Werd de eerste wedstrijd met 1-4 verloren van Sliedrecht O23, afgelopen dinsdag wonnen de Hardinxvelders met 4-0 van Groote Lindt O23. Ondanks het matige weer, was het een erg leuk duel .

Op 6 december staat om 20 uur de thuiswedstrijd tegen Drechtstreek O23 op het programma.