Rabobank ClubSupport - Steun onze vereniging!

6 september 2022 9:45

Doe mee met de Rabobank Club Support en help onze mooie voetbal vereniging!

Iedereen verdient een mooie vereniging. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. De Rabobank investeert een deel van de winst in de maatschappij. Als Rabo-lid kun je daarom stemmen op je favoriete clubs vanaf 5 t/m 27 september 2022. Dat is goed voor jouw club & geweldig voor de samenleving.

Hoe werkt het? Het is heel eenvoudig!

Van 5 tot 27 september kun jij weer je stem uitbrengen op Voetbal Vereniging Hardinxveld als favoriete club of vereniging.

Hoe kan ik stemmen?
Helaas kun je alleen stemmen als je lid bent van de Rabobank. Ben je lid van de Rabobank? Dan kun je vanaf 5 september stemmen via de app of via rabobank.nl/clubsupport. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer Voetbal Vereniging Hardinxveld en stemmen maar! We ontvangen je stem graag voor 27 september.

Stemmen kan dus vanaf 5 tot en met 27 september 2022!

Vanaf 3 oktober 2022 zijn de finale uitreikingen en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen. Als vereniging zijn we dus heel erg geholpen met jouw stem!

Bij deze willen wij jullie alvast heel erg bedanken!