FlexiVers: altijd verrassend, vers en veelzijdig!

Over smaak valt te twisten, maar niet over kwaliteit. Al sinds 2001 streeft FlexiVers naar het leveren van allerlei soorten bewerkte en onbewerkte groente en fruit van de allerbeste kwaliteit. Zoals de naam al enigszins doet vermoeden, zijn flexibiliteit en (vers)kwaliteit de belangrijkste graadmeters van het bedrijf. Rudolf Sluimer, directeur en tevens eigenaar van FlexiVers, legt uit. ,,Uiteraard streven wij naar de allerbeste kwaliteit van onze producten, maar daarin zijn wij niet alleen. Naast de kwaliteit denken wij ons extra te onderscheiden met onze service en flexibiliteit. Als klanten weten wat ze aan je hebben en op je kunnen vertrouwen, dan schept dat een sterke zakelijke band.” Om dagelijks aan de verwachtingen te kunnen voldoen telt FlexiVers circa 40 personeelsleden, gevestigd op het industrieterrein op steenworpafstand van voetbalvereniging Hardinxveld. Inmiddels is het bedrijf alweer de nodige jaren verbonden aan de lokale voetbalvereniging.

Door Mike RijndersFlexiVers: altijd verrassend, vers en veelzijdig!

Iedere werkdag, maar ook op zaterdag, staat FlexiVers voor haar klanten klaar om hen van de meest verse producten te kunnen voorzien. Zo verleent het Hardinxveldse versbedrijf haar diensten aan onder andere veel horecabedrijven, kantoren en kinderopvangcentra. Daarnaast mag FlexiVers regelmatig een bijdrage leveren aan diverse sponsorprogramma’s en tv-programma’s zoals Junior Masterchef. Als Rudolf wordt gevraagd naar zijn leukste en/of mooiste projecten met het bedrijf, komt zijn direct zijn sportieve kant naar boven. ,,Voor mij persoonlijk, als sportliefhebber, is dat denk ik het project tijdens de Grand Prix van Oostenrijk (Formule 1, red.). Daarnaast hebben wij regelmatig projecten voor grote voetbalclubs in Nederland, ook erg leuk”, aldus Rudolf.

FlexiVers werkt nauw samen met de lokale tuinders, waardoor klanten kunnen rekenen op een zeer ruim aanbod van dagelijks verse groenten en fruit. Zo komen bijvoorbeeld de verse kruiden van de eigen tuinders uit de omgeving, komkommers uit het Westland en appels en peren uit de Betuwe. Wanneer nodig durft FlexiVers voor de allerbeste producten zich ook buiten de eigen landsgrenzen te bewegen. Zo komt het regelmatig voor dat de producten van FlexiVers uit alle hoeken van de wereld komen. Rudolf: ,,Om enkele voorbeelden te geven komen onze mango’s uit Mali, de truffels uit Italië en de haricots verts uit Kenia. Wij willen het hele jaar door een blijvend breed assortiment aan kunnen bieden.”

EasyVers is het huismerk van FlexiVers voor bewerkte producten. Voor allerlei soorten gesneden groenten en fruit, roerbakmixen, groente- en fruitsalades en heerlijke stamppotten kan men terecht bij EasyVers. Ook is er volop keuze in het snijden, koken of persen van diverse soorten vruchtensap.
De mogelijkheden omtrent de producten van EasyVers zijn eindeloos. In overleg kunnen veel producten worden samengesteld die naar wens zijn afgestemd. Dit is mogelijk omdat alle bestellingen dagelijks worden samengesteld in de moderne, ISO-22000 gecertificeerde snijkeuken van het bedrijf.

Als voetballiefhebber steunt Rudolf meerdere verenigingen, waaronder dus ook de lokale voetbalvereniging Hardinxveld. ,,Dat doe ik al jaren met veel plezier. Op zaterdag wordt FlexiVers vaak betrokken bij activiteiten in de horeca en sport, dus ik volg het voetbal op zaterdagmiddag op gepaste afstand. Uiteraard gun ik de club het beste en hoop ik op een mooi seizoen”, besluit Rudolf.

FlexiVers: altijd verrassend, vers en veelzijdig!