Hardinxveld en trainersstaf gaan door met elkaar

24 december 2020 21:45

Teus Stam

Bij onze club blijft de huidige trainersstaf van de seniorenselectieteams ook het volgende seizoen aan.

Onze hoofdtrainer Richard den Ouden, die nu aan zijn tweede seizoen bezig is, dat helaas opnieuw door de omstandigheden rond het coronavirus moest worden afgebroken, zal ook volgend seizoen de trainer/coach zijn van het eerste team.
We hebben tot beider tevredenheid verlengd met Richard den Ouden, niet alleen vanwege de resultaten, ook zijn we bij v.v.Hardinxveld zeer tevreden over de prettige samenwerking, de voetbalvisie en de speelwijze.
Dit geeft ons het volste vertrouwen om komend seizoen weer de gewenste stappen te maken.

Daarnaast zijn ook de overige seniorentrainers, respectievelijk Ronald den Ouden, die maar liefst gaat beginnen aan zijn achtste seizoen als trainer coach van het tweede elftal, en Hans Klein, trainer/coach van het derde elftal, en Arie Vernooij als keeperstrainer, komende seizoen weer aan onze Sluisweg werkzaam.

De functie van JO19-1 trainer wordt komend seizoen door de Gorinchemse trainer John van Hoogdalem vervuld.