JO19-1 pakt 3 punten tegen stug verdedigend Achilles Veen.

Achilles Veen JO19-1

Hardinxveld JO19-1

29 oktober 2016 11:45

Hermsen, J.

Voor de spelers van JO19-1 staat deze ronde de competitiewedstrijd tegen Achilles Veen op het programma. Dit team staat in de middenmoot en heeft de punten hard nodig. Hardinxveld blijft bij winst de koploper.

Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. Een stug verdedigend Achilles Veen dat Hardinxveld het spel laat maken. Gelukkig weet Hardinxveld na 10 minuten al op voorsprong te komen door een prima goal van Danny. Hardinxveld blijft zoeken naar mogelijkheden, maar met een tegenstander die slechts verdedigt blijft dit lastig. Veel kansen kunnen dan ook niet worden gecreëerd. In de slotfase weet Jesper uit een voorzet de winst definitief te bezegelen door de 0-2 aan te tekenen. Volgende week wacht de thuiswedstrijd tegen Unitas.