JO19-1 schrijft opnieuw 3 punten bij!

De Alblas JO19-1

Hardinxveld JO19-1

Danny Broere (intikker)
Michael Visser (intikker)

24 september 2016 12:30

Arendonk, J.M.

Vorige week deed de ploeg goede zaken tegen HSSC’61. Het was toen geen sterke wedstrijd, maar het team wist er toch een 6-0 overwinning uit te slepen. Deze ronde staat de uitwedstrijd tegen De Alblas op het programma. Kijken of het spel deze week beter is.

Het team begint matig aan de wedstrijd. Het tempo ligt te laag en het positiespel is niet om over naar huis te schrijven. Maar het is duidelijk dat ook de tegenstander vandaag geen potten zal breken. Na ruim een half uur spelen komt Hardinxveld op voorsprong. Een voorzet van Danny op Michael wordt verzilverd en het staat 0-1. Hardinxveld zet daarna door en bij rust staat het 0-3. De 2e helft probeert De Alblas nog de aansluiting te vinden door met 4 spitsen te gaan spelen, maar Hardinxveld weet de nul te houden en sluit de wedstrijd af met een 0-6 overwinning.

Met deze overwinning gaat Hardinxveld voorlopig aan kop met 4 gewonnen wedstrijden en slechts 2 tegendoelpunten. Een prima prestatie mannen! Nu nog even een tandje bij qua spel en inzet. De komende 2 wedstrijden zal het team echt getest worden en zal duidelijk worden of ze mee gaan doen om een plaats in de top 3. Eerst de thuiswedstrijd tegen Tricht, daarna de uitwedstrijd tegen Sliedrecht.