JO19-1 boekt knappe thuiszege op RKTVC.

Hardinxveld JO19-1

RKTVC JO19-1

Michael Visser (vrije trap)
Thomas Rozeboom Bos (vrije trap)
Rutger Rietveld (vrije trap)
Jesper Buist (intikker)
Danny Broere (stift)

Onder 19 zaterdag, JO19-1, 1e klasse 13

10 september 2016 14:30

Ooyen, R. van

Voor Hardinxveld JO19-1 staat al weer de 2e competitiewedstrijd op het programma. De tegenstander is RKTVC. Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. Hardinxveld speelde bij vlagen een uitstekende wedstrijd en kwam geen moment onder druk te staan. RKTVC wist vandaag geen potten te breken. Maar er leek toch ook wel een direct verband te zijn met Appelpop, een groot evenement in Tiel … Hardinxveld gaat met 2-0 de rust in, eindstand 6-1. Hardinxveld, Oranje-Wit JO19-2 en Drechtstreek JO19-1 zijn nu de enige ploegen met 6 punten uit de eerste 2 wedstrijden. Maar, het seizoen is nog lang. Volgende week opnieuw een thuiswedstrijd tegen HSSC’61.