F1 haalt flink uit!

Jesse Aantjes (intikker)
Jesse Aantjes (kopbal)
... (afstandschot)
Karsten den Dikken (afstandschot)
Noud de Ruijter (intikker)

F-pupillen zaterdag, F1, 1e klasse 1.7

2 april 2016 10:30

Gerco de Ruiter

Vandaag stond de return van de wedstrijd van vorige week op het programma. Thuis tegen RCD. Vorige week werd er met 7-0 gewonnen. Aandachtspunt was dus onderschatting. We doen helemaal mee voor het kampioenschap en er moest dus gewonnen worden. Stan kon vandaag niet en Karsten en Kay keepten beiden een helft.

Vanaf minuut 1 was het genieten voor het publiek. We vlogen er bovenop en het regende kansen. Al snel scoorden Koen en Kyan. We bleven doorgaan en voetbalden ook heel goed samen! Een-tweetjes, balletjes verleggen, voorzetten en veel druk naar voren. Het zat er allemaal in! Genieten.
Kyan scoorde nog tweemaal en ook Jesse scoorde nog voor rust. 5-0 in de rust.

Uiteraard veel drukte in de kleedkamer maar zodra de trainers spraken was er gelijk weer concentratie.
Opdracht was plezier blijven maken, overspelen en zo veel mogelijk scoren. Dat kon weleens belangrijk zijn voor het kampioenschap.

Direct na rust een mooie corner voor Koen die door Jesse mooi ingekopt werd. Daarna brak RCD 1x uit en scoorde zeer mooi. Onhoudbaar voor gelegenheidskeeper Kay.
Niks aan de hand en er werd direct weer doorgegaan zoals in de eerste helft. Noud scoorde, Karsten schoot een prachtig afstandsschot binnen, David scoorde nog na moop overspel en Noud had het slotakkoord!
10-1 en een hele goede wedstrijd.

Trots op de mannen!

Volgende week uit tegen Groote Lindt waar we thuis tegen de verhouding in met 2-0 van verloren. Kans op revanche dus.