thuiswedstrijd tegen Ophemert Mp1

Ophemert MP1

Mini-pupillen zaterdag, MP1, 3e klasse 1.34

7 november 2015 11:30

Zaterdag 11:00 verzamelden we in kleedkamer 1 om de thuiswedstrijd te gaan spelen tegen de Mp1 van Ophemert.
De boys hebben er zin in, ook omdat ze nog weten dat ze uit met 1-9 hadden gewonnen.
We hebben ze even verteld dat hun ook trainen en dus mogelijk beter ziin geworden.
Onderweg naar het veld is Ramon de sleutel kwijt van de doelen want die hangt niet op zijn plek.
Na wat heen en weer gebel komt de sleutel boven water en kunnen we het veld gereed maken om te gaan spelen.
Als alles klaar staat kunnen we gaan beginnen.
Ramon fluit af en we gaan van start en onze jongens beginnen met aanvallen en blijven dat de hele wedstrijd doen.
De tegenstander beperkt zich eigenlijk alleen tot verdedigen en daarom spelen wij de gehele tijd op de helft van de tegenstander.
Na een minuut of vier scoort Micha de 1-0 en gaan we vrolijk verder met aanvallen.
De jongens gaan steeds meer als een team spelen er wordt steeds meer overgespeeld met elkaar en dit komt het aanvalspel te goede.
Onze laatste laatste man Twan zorgt ervoor dat de tegenstander eigenlijk geen kans krijgt om te counteren.
Na diverse pogingen van Reda, Milano en een aantal zeer goede pogingen van Kenji scoort Brian een paar minuten voor de rust de 2-0.
Na de rust het zelfde wedstrijdbeeld als voor de rust.
De jongens blijven aanvallen en zetten de tegenstander weer vast op hun eigen helft.
Na een splijtende pass van Reda mist Brian net de kans op de 3-0.
Even later maakt Reda de verdiende 3-0 en staan we ruim voor.
Milano gooit alles in de strijd met het proberen de bal te veroveren en krijgt de bal vol in zijn maag.
Gelukkig na gemasseerd te zijn door zijn vader kan hij weer verder spelen.
Tegen het einde van de wedstrijd krijgt Kenji de beloning voor zijn scoringsdrang en hij maakt de 4-0 en winnen we deze wedstrijd met nette cijfers.
Goed gespeeld jongens, volhouden zo