Wedstrijdverslag MEC’07 MP1 – Hardinxveld MP1

Hardinxveld JO7-1

Mini-pupillen zaterdag, MP1, 3e klasse 1.34

17 oktober 2015 10:00

Na twee weken wedstrijdrust mochten de boys van de MP1 weer op pad voor een wedstrijd voetballen tegen MEC'07 MP1 uit in Maurik.
We verzamelden tussen kwart voor 9 en 9 uur in de kantine.
Toen iedereen aanwezig was gingen we naar de auto's voor een ritje van +/- 40 minuten richting Maurik.
Daar  aangekomen bij een mooi complex midden tussen de weilanden hebben onze boys zich gereed gemaakt voor de wedstrijd.
De scheidsrechter fluit voor het begin van de wedstrijd en binnen no time staan we met 1-0 achter.
Wakker geschud door deze tegengoal gaan onze boys ten aanval en staat het zo weer 1-1 en ze gaan door! Het wordt 1-2, 1-3 en voor de rust nog 1-4 en ook nog met een goed gegeven passen en niet te vergeten de belangrijke voorzetten aan elkaar.
We konden nu zien dat ze veel meer samen spelen, zowel aanvallend als verdedigend.
Bij het rustsignaal gaan de boys met de trainer mee naar de kleedkamer en wij aan de koffie/thee.

Na de rust begint de tegenstander weer voortvarend. Ze maken snel de 2-4 en de 3-4, maar onze boys knokken door en maken de 3-5.
Uiteindelijk maakt de tegenstander nog de 4-5, maar daar blijft het ook bij mede door een paar goede verdedigende acties van onze boys.
Yes!!! We hebben gewonnen en voor de ouders een leuk en vooral spannend potje voetbal om te kijken.

Aan het einde nog de penalty's genomen en ook dit ging goed!

Goed gevoetbald, Micha, Kenji, Reda, Milano, Jasper en Brian!