vv Hardinxveld is klaar voor de 2de helft van de competitie

20 januari 2023 16:45

Na de winterstop en overwintering lijkt vv Hardinxveld klaar voor het vervolg van dit seizoen en het volgende seizoen.

Nadat eerder de technische staf al is vastgelegd voor het seizoen 2023-2024, is tijdens de voorbereiding in het zuiden van Spanje, ook met alle selectiespelers gesproken.

Ondanks dat er veelvuldig interesse is in de Hardinxveldse selectie spelers, heeft de voltallige selectie aangegeven de ambities van de club en trainer Theo de Boon te ondersteunen om voor een plek in de 2de klasse te gaan. De gehele selectie heeft aangegeven om niet alleen in het vervolg van de competitie, maar ook voor het volgende seizoen de club trouw te blijven om deze ambities mogelijk te gaan maken.

Zaterdag gaat het vervolg van de 2de helft van de competitie van start met een uitwedstrijd bij en in Meerkerk. Koploper de Alblas leidt soeverein met een voorsprong van 10 punten op Hardinxveld.

Hardinxveld, nu 7de in de stand, moet een achterstand 3 punten inhalen op de subtoppers Haastrecht (2) en Meerkerk(3) maar er zijn meer kapers op de kust met daarbij ook Schoonhoven, Drechtstreek en Lekkerkerk.