Bedrijventoernooi 26 mei

21 april 2022 13:45

Geachte relatie,

Graag nodigen wij u uit voor alweer de zevende editie van het bedrijfsvoetbaltoernooi op donderdag 26 mei 2022 (Hemelvaartsdag) bij Voetbal Vereniging Hardinxveld.

Als vereniging zijn wij zeer verheugd dat onze hoofdsponsor WSB Solutions samen met ons het initiatief heeft genomen om wederom een bedrijventoernooi op te zetten met als belangrijkste kernwoorden:

• Sportiviteit
  • Gezelligheid
  • Gezonde strijd

De aanvang van dit toernooi is 12.30 uur, de eerste wedstrijden worden gespeeld om 13.00 uur. We spelen deze dag op een half veld volgens bestaande KNVB 7 tegen 7 regels. Het toernooischema ontvangt u op de dag zelf.

Deelname aan het toernooi is in principe gratis, wel bieden wij u als ondernemer de mogelijkheid een toernooipakket af te nemen voor €175,- ex btw. U ontvang hiervoor een factuur via de sponsorcommissie. Dit pakket bestaat uit:

• 80 consumptiemunten (zijn ook te gebruiken in de keuken)
  • Een zak fruit
  • 1 waardebon voor een bittergarnituur in de keuken

Wij horen graag of u dit jaar (weer) mee doet! U kunt u via dit emailadres ([email protected]) aanmelden.

Wij ontvangen uw aanmelding i.v.m. met de voorbereidingen graag vóór zondag 15 mei.

Graag tot ziens op donderdag 26 mei 2022!

Namens de toernooicommissie,

Robin Rozeboom Bos (Sponsorcommissie VV Hardinxveld), [email protected]