Nieuwsbrief Augustus 2021

26 augustus 2021 15:45

Webmaster

Beste leden,

We staan weer aan de vooravond van een nieuw seizoen. Meerdere teams hebben de trainingen reeds hervat en zelfs al wedstrijden gespeeld. Ik denk dat ik voor een ieder spreek, als ik zeg dat ik hoop dat we na twee halve, vreemde seizoenen in ieder geval enigszins op een “normale” wijze de competitie kunnen beginnen en ook ditmaal weer af kunnen maken.

Omdat momenteel de situatie per omgaande weer kan veranderen is het voor ons bijna onmogelijk om een vast protocol voor onze vereniging te hanteren. Wij volgen dan ook tot in ieder geval 20 september a.s. de richtlijnen als te vinden onder onderstaande link, met als aanvulling dat de horecaregels (kantine) niet gelden tot 13 augustus, maar zijn verlengd tot 20 september.  Mochten er voor 20 september eerdere wijzigingen doorgevoerd worden zullen wij jullie vanzelfsprekend per omgaande informeren.

Voor verdere vragen kunnen jullie ons altijd contacten per mail of eventueel persoonlijk op de club. Graag wel met in het achterhoofd houdende dat wij in deze ook niet overal een antwoord op of een oplossing voor hebben. Wij zijn in deze ook helaas puur afhankelijk van de geldende voorschriften en de verdere ontwikkelingen.

Maar uitgaande van een positief scenario komen wij op een aantal vlakken nog steeds een aanzienlijk aantal handjes tekort. Bijvoorbeeld op de volgende vlakken:

• Vrijwilligers die op zaterdagochtend de commissiekamer bezetten om spelers, trainers, begeleiders en scheidsrechters te ontvangen. Daarnaast advies te kunnen geven over de verwerking van de uitslagen, het helpen met het vinden van de kleedkamers, velden etc. Dit is een uiterst noodzakelijke en dankbare taak die door alle betrokkenen vaak zeer gewaardeerd wordt.

Is het iets voor U of weet U iemand die een aantal zaterdagochtenden per seizoen deze taak op zich zou willen nemen neem dan contact op met John Bot 06-81905548.

• Daarnaast zoeken wij voor een aantal tijden nog kantinemedewerkers. Het gaat momenteel over de dinsdagavond, de donderdagavond en de zaterdagochtend. Ook hiervoor geldt; is het iets voor U of kent U iemand die het iets lijkt neem dan contact met ons op. De contactpersoon hiervoor is Petra Klein 06-23534666.

Wij hopen op positieve reacties hiervoor, dit zijn gewaardeerde vrijwilligersfuncties die cruciaal zijn voor het functioneren van onze vereniging. Des te meer aanmeldingen, des te lager de frequentie. Dan kunt U de vereniging met een beperkt aantal momenten toch enorm ondersteunen. Wij rekenen op U.

Rest mij nogmaals de wens uit te spreken weer eens een volledig seizoen op een voor de huidige periode normale wijze uit te kunnen spelen en wens alle leden, vrijwilligers, sponsoren en andere betrokkenen een mooi seizoen toe.

Een mooi seizoen waar onze leden in ieder geval geen koude voeten hoeven te hebben. Om ons 80-jarig jubileum tot niet geheel ongemerkt voorbij te laten gaan krijgt ieder spelend lid een paar speciaal ontwikkelde jubileumkousen uitgereikt. Dit zal via de leiders/trainers worden gecommuniceerd.

Blijf gezond en tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Michel Helmink