Wie wil er aan de lijn gaan doen?

27 mei 2021 9:00

Webmaster

Na vele jaren van trouwe dienst laat het Rijk zijn gezondheid niet meer toe onze velden wekelijks van een strakke belijning te voorzien.

We zijn dus dringend op zoek naar één of meerdere vrijwilligers die deze taak per omgaande van hem over willen nemen.

Onze voorkeur gaat uiteraard uit naar een vast team die dit op toerbeurt willen doen. Dit betekent dat je niet iedere week aan de beurt bent en ook indien nog van beurten kan wisselen. Heeft U interesse of kent U iemand waarvan U denkt dit is een leuke klus voor hem of haar, neem dan contact met ons op. Uiteraard zal Rijk U in de beginfase met raad en daad begeleiden.

We hopen op meerdere positieve reacties en uw steun voor de club om zo te voorkomen dat we het belijnen wat we al sinds jaar en dag zelf doen tegen aanzienlijk kosten uit moeten besteden. Het vrij arbeidsintensieve uitzetten van de velden aan het begin van het seizoen en na de winterstop zullen we wel door een externe partij uit laten voeren. Alvast onze dank voor alle reacties.

Hieronder als voorbeeld de uiterst comfortabele wijze waarop U deze klus uit kunt voeren:

Afbeelding1.jpg

Met vriendelijke groet,