Sportcentrum Dordrecht en vv Hardinxveld tekenen overeenkomst van 3 jaar

19 februari 2021 9:15

Webmaster

Op 18 februari tekenden Sportcentrum Dordrecht en vv Hardinxveld een samenwerkingsovereenkomst van 3 jaar.

Sportcentrum Dordrecht wordt hiermee kledingsponsor en hét verkooppunt voor voetbalkleding, schoenen en materialen voor vv Hardinxveld en haar leden.

Sportcentrum Dordrecht is erg blij met en trots op deze nieuwe verbintenis. Danny Kraaijeveld, manager teamwear bij Sportcentrum Dordrecht: “vv Hardinxveld is een mooie vereniging met een lange geschiedenis, dit jaar bestaan ze 80 jaar.  Wij zijn dan ook zeer trots en blij, dat wij deze vereniging mogen toevoegen aan onze portefeuille. Wij kijken enorm uit naar deze samenwerking.”

Ook Michel Helmink (voorzitter) en Kees van Lopik (penningmeester) zijn zeer content met de samenwerking/ Michel Helmink: “Wij verheugen ons op de samenwerking met Sportcentrum Dordrecht, die al vele jaren een enorme staat van dienst heeft opgebouwd op het gebied van teamwear. Sportcentrum Dordrecht staat voor kwaliteit en professionaliteit, kenmerken die bij onze club passen”.