Overlijden John van Bruggen

9 januari 2021 10:45

Tot onze grote droefenis is ons mede gedeeld dat op 5 januari jl op 54-jarige leeftijd is overleden John van Bruggen.

Beste leden,

John was sinds jaar en dag begunstiger van onze vereniging en, zolang zijn gezondheid het toe liet, trouw supporter en was ieder weekend wel op de velden te vinden. De laatste jaren was hij echter helaas niet meer in staat om de wedstrijden te kunnen bezoeken.

Wij wensen zijn familie veel sterkte toe de komende periode om dit verlies te verwerken.

De rouwkaart van John van Bruggen vindt u hier.

Namens het bestuur van v.v. Hardinxveld.

Met vriendelijke groet,

Michel Helmink